יום שני, 13 ביוני 2016

פרק2: אני על עצמי.

השם שלי הוא: נעמה שרה שהם.
מדוע קראו לי כך? נעמה - כי נולדתי סמוך לפרשת בראשית, ובפרשת בראשית מופיע השם נעמה ולפי רש"י היא הייתה אשתו של נח.
                            שרה - על שם סבתא רבא שלי: שרה פייגל.

סבתא שרה ז"ל:



כינויים: אין.


יחסי לשם: מסתדרת איתו, שם ממוצע ויפה.

תכונות אישיות: אוהבת לעזור לאחרים, רגישה, בעלת יכולת התמדה.


תחביבים: אומנות, מלאכת יד, לשחות, לקרוא.

סיפורים עלי:

  •  כשהייתי בת שנה, נסענו לטיול בספרד. אחד הערבים כשחזרנו לדירה החלטתי כנראה הייתי רעבה והחלטתי לאכול את הג'בטה בת ה - 3  ימים שהשאירו בעגלה שלי כדי להאכיל ברווזים.
  • כשהייתי קטנה, מאוד אהבתי לעמוד על כיסא האוכל שלי. כשאימי הזהירה אותי שאפול ואמרה לי "את תיפלי" נהגתי לחזור אחריה ולשיר "Happy לי".
  • כשאחי הקטן נולד (כשהייתי בת שנה וחצי) הורי חזרו מבית החולים. במשך חצי שעה שיחקתי עם התינוק החדש, וכעבור חצי שעה כשנמאס לי שכל תשומת הלב מוקדשת לו אמרתי לאימי: "תינוק בעגלה. די!".


קורות חיי: 

לידה: נולדתי בט"ז תשרי ה'תשס"ג (א' חול המועד סוכות), 22/9/2002. 


         












כעבור שנה וחצי נולד לי אח ששמו אליסף.




















אני עם אליסף ובנות הדודות שלי לאחר 3 שנים בלי לראות אותן (היו בשליחות בדנבר).
















אני עם סבי וסבתי במסיבת הסיום של כיתה ו'.









אני עם משפחתי בבת המצווה שלי.

























דמות משמעותית בחיי: עשהאל נריה שהם, אח שלי.
תמונה שלי ושל הדמות המשמעותית בחיי: אני (בת מספר חודשים) למעלה ועשהאל (בן 6) למטה.
הוא משמעותי לי מכיוון שהוא תמיד עוזר לי בכל מה שאני צריכה, מאתגר אותי, תומך בי, ועונה לי על שאלות מעניינות. הרבה פעמים קורה שבלילה אמא שלי אומרת לנו מלמטה שנפסיק לדבר, בעוד שאנו שקועים במסתורי הממדים.
בחרתי בו מכיוון שהוא אחת הדמויות המשפחתיות המשפיעות עלי ביותר, ומכיוון שאני רוצה להכיר לו תודה על כך שהוא עושה לי חיים טובים יותר.